Servicii de salarizare

Indiferent de activitatea pe care o desfăşuraţi sau de numărul de angajaţi pe care îl aveţi, vă punem la dispoziţie un pachet complex de servicii adaptate nevoilor dumneavoastră, asigurându-vă consultanţă, dar şi soluţii pentru problemele care pot apărea pe parcurs. Detalierea serviciilor de salarizare:

  • întreţinerea bazei de date a salariaţilor prin operarea la zi a modificărilor intervenite (introducerea noilor angajaţi, procesarea plecărilor de angajaţi, modificări de salarii, funcţii, departamente, centre de cost);
  • preluarea şi verificarea datelor primare de la Beneficiar;
  • introducerea şi verificarea pontajelor primite de la Beneficiar;
  • operarea bonusurilor, orelor suplimentare, orelor de noapte, sporurilor, sancţiunilor disciplinare, reţinerilor;
  • introducerea concediilor medicale conform datelor primite de la Beneficiar;
  • calculul salariilor şi generarea ştatului de plată pentru Beneficiar;
  • generarea fluturaşilor de salarii;
  • întocmirea declaraţiei unice 112 - "Declaraţia privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate";
  • generarea rapoartelor şi fişierelor;
  • prezenţa unui reprezentant la controalele Beneficiarului.
Solicită ofertă detaliată