AC&CA Consulting Services

Drepturi și obligații în sistemul de TELEMUNCĂ

Iată pe scurt care sunt obligațiile ANGAJATORULUI și care sunt obligațiile ANGAJATULUI.

Obligațiile angajatului

Să asigure confidențialitatea informațiilor și documentelor pe care le gestionează.

Să informeze angajatorul cu privire la condițiile și echipamentele de muncă.

Să își desfășoare activitatea astfel încât să nu se pună în pericol.

Să respecte regulile specifice și restricțiile stabilite de către angajator cu privire la rețele de internet folosite sau cu privire la folosirea echipamentului pus la dispoziție.

Pentru verificarea aplicării și respectării regulilor de SSM angajatul trebuie să ofere acces în spațiul de lucru autorităților competente.

Pentru aplicarea și verificarea condițiilor de muncă, angajatul trebuie să ofere acces angajatorului conform aspectelor stipulate în contractul colectiv de muncă, contractul individual de muncă sau în regulamentul intern.

Să respecte dreptul angajatorului de a verifica activitatea de lucru.

Să nu schimbe condițiile de SSM agreate la locul de muncă împreună cu angajatorul.

Obligațiile angajatorului

Să asigure condiții pentru ca telesalariatul să primească o instruire suficientă și adecvată în domeniul securității și sănătății în muncă, în special dacă se introduce un echipament nou.

Să asigure mijloacele necesare desfășurării activității salariatului. În cazul în care acesta dorește să utilizeze echipamente proprii, se va semna un acord.

Să informeze angajatul cu privire la toate regulile care trebuie respectate conform legislației și prevederilor din contractul de muncă.

Să asigure transportul materialelor pe care le utilizează salariatul la și de la locul desfășurării activității de telemuncă.

Rămâi la curent cu noutățile sau contactează-ne pentru suport.

Ai nevoie de consultanță și management cu privire la aplicarea normelor de SSM în compania ta? Nu ezita să ne contactezi pentru o ofertă personalizată!

Vrei să discutăm despre
cum te putem ajuta?

Contactează-ne