Avem statutul de unitate protejată, astfel poți acoperi costurile pentru serviciile noastre din valoarea fondului datorat către stat stabilit în Legea nr. 448 din 2006 – articolul 78.
Prin efectuarea auditului de securitate și sănătate în muncă, evaluăm și stabilim acțiunile corective necesare pentru eliminarea neconformităților și, cel mai important, identificăm căile de îmbunătățire a sistemului de management în securitate și sănătate în muncă, în conformitate cu normele SSM.
Cu ajutorul echipei noastre de specialiști asigurăm consultanță și management complete în domeniul SSM, astfel poți avea un singur partener care gestionează toate procesele și îți poți reduce costurile.
Locurile de muncă și mediul de muncă;
Semnalizarea de securitate și sănătate în muncă;
Echipamentele de muncă și echipamentele individuale de protecție;
Utilizarea echipamentelor IT și manipularea manuală a maselor;
Supravegherea sănătății lucrătorilor și protecția maternității;
Verificăm dacă angajații cunosc și aplică într-o formă corectă atribuțiile și responsabilitățile ce le revin în domeniul securității și sănătății în muncă.
Identificăm zonele cu risc ridicat și specific.
Elaborăm evaluarea riscurilor de accidentare și îmbolnăvire profesională pentru fiecare loc de muncă sau activitate.
Verificăm starea de funcționare a sistemelor de alarmă și avertizare, semnalelor de urgență sau a altor sisteme de siguranță.
Identificăm posturile de lucru care necesită examene medicale suplimentare.
Asigurăm evidența echipamentelor de muncă și urmărim verificările periodice.
În funcție de specificul activității și de riscurile existente identificate vă propunem măsurile colective necesare ce trebuie adoptate, precum și cele individuale.
Stabilim zonele care necesită semnalizarea de securitate și sănătate în muncă.